REKLAMACE ZBOŽÍ
Reklamace v záruční době (obvykle 2 roky )
- Zabalte pečlivě iPhone s veškerým příslušenstvím
- Balík odešlete zpět z jakékoliv České Pošty
- Balík odešlete na adresu: DostupnyiPhone.cz, Korunní 1295/55, Praha 2 Vinohrady, PSČ: 120 00
- Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
- Jakmile naši technici iPhone opraví nebo v rámci opravy vymění tak Vám zašleme reklamační protokol a iPhone nazpět
- Za odeslání reklamace zpět nic neúčtujeme
Vrácení zboží v záruční době 14 dní od zakoupení prostřednictvím České pošty a jiných přepravců:
- Náklady na dopravu k prodejci si hradí zákazník sám
- Zabalte pečlivě balíček se vším, co vám bylo doručeno
- Balík odešlete na adresu: DostupnyiPhone.cz, Korunní 1295/55, Praha 2 Vinohrady, PSČ: 120 00
- Přiložte průvodní dopis, kopii nákupního dokladu a číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
- Po dokončení kontroly našimi techniky Vám zašleme peníze zpět
- Zboží musí být v původním stavu, bez žádných známek opotřebení
Podmínky pro záruční reklamaci:
- Zboží musí být odesláno nejpozději v záruční době, obvykle 1 rok od koupě
- Zboží musí být mechanicky nepoškozené a nezasažené tekutinou
- Součástí vráceného zboží musí být veškeré příslušenství zejména nabíjecí adaptér a nabíjecí kabel
- Zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno
- Balík odešlete na adresu: DostupnyiPhone.cz, Korunní 1295/55, Praha 2 Vinohrady, PSČ: 120 00
- iPhone musí být odhlášený z iCloud a v továrním nastavení
- Zásilka nemusí obsahovat doklad o koupi, sami si jej dohledáme
Dále se řídí obchodními podmínkami