Často kladené otázky

Proč zvolit náš e-shop?

Jsme profesionálové a nadšenci do našeho oboru. Zajímáme se denně o Apple produkty, a tak nám neunikne žádná novinka ani update. Můžeme se pochlubit tisíci spokojených zákazníků. Máme vysoce specializovaný tým profesionálů a ty nejlepší ceny s co možná nejvyšší kvalitou na trhu. Jako jediní nabízíme 24 měsíců záruku! 

  • Všechny naše telefony jsou řádně testovány a plně funkční.
  • Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu.
  • U nás máte 100% jistotu, že kupujete telefon s prověřeným původem (každý iPhone je prověřen skrze databáze odcizených mobilních telefonů Policie ČR).

Navíc nabízíme i komplexní služby rozšířené o záruční a pozáruční servis mobilních telefonů iPhone, tabletů iPad, notebooků MacBook a dalších zařízení značky Apple.

Jaké telefony nabízíme?

Nabízíme zánovní a použité Apple iPhone produkty a to pouze ty telefony, kterým věříme.

  • Zánovní telefony – mají vždy záruku 2 roky, kterou zajišťuje faktura, jejíž datum ještě nevypršelo. 
  • Použité telefony – všechny produkty pečlivě testujeme a poskytujeme 2 roky záruku. Na tyto telefony se také vztahuje doživotní záruka na původ zařízení.
Dostanu k zakoupenému iPhone i nějaké další příslušenství?

Ano. Každý zánovní a použitý iPhone má v ceně USB kabel, adaptér a jehlu na SIM.

Proč bych si měl koupit zánovní či použitý telefon namísto nového?

Protože technologie jdou velmi rychle kupředu a nový telefon za vysokou cenu velmi brzo “stárne”. U nás zakoupíte skvělý otestovaný produkt se zárukou 2 let, aniž byste museli sáhnout hlouběji do kapsy. Použité telefony jsou od nových k nerozeznání a s našimi podmínkami a zárukami nic neriskujete. Záruční výměny vám dokážeme vyřešit i na počkání (nebo můžete zaslat produkt na naši adresu). A stejně tak pozáruční opravy u nás garantujeme se 100% kvalitou práce.

Co znamenají varianty A+ / A / B+ / B

100 různých zákazníků, 100 různých pohledů na stav zařízení. Pro vaši jasnou a rychlou orientaci jsme vytvořili stupnici, díky níž se rychle zorientujete, v jaké formě je produkt.

  • A+ je varianta pro náročné uživatele, kteří chtějí telefon, na kterém nebudou vidět žádné známky používání. Telefon je tedy ve stavu nového.
  • A Jediný rozdíl od A+ je, že na iPhone může být pod určitým úhlem vidět vlásečnicová oděrka po přepravě. Prakticky neviditelné při používání zařízení.
  • B+ je zařízení ve velmi dobrém stavu, na kterém mohou být stopy používání či škrábance.
  • B je varianta, která potěší cenou i stavem, v kterém zařízení dorazí. Lehké škrábance na displeji zakryje sklo, které vám nalepíme a na těle zařízení budou okem viditelné škrábance nebo známky viditelného použití.
Kdy obdržím objednaný telefon?

Objednávky vyřizujeme co nejrychleji. Pokud je vámi vybraný produkt skladem a objednáte ho do 14. hodiny, pak odesíláme balíček ještě ten den. U vás může být již další pracovní den.

Jaké záruky poskytujete na zakoupené zboží?

Na zánovní i použité telefony poskytujeme záruku v době trvání 2 let. To je oproti konkurenčním firmám naší velkou přidanou hodnotou. Zároveň tím demonstrujeme, jak našim produktům věříme.

Jaký je postup, když u telefonu vznikne závada nebo cokoliv nefunguje, jak jsem očekával/a?

Kontaktujte nás na emailu, telefonní lince nebo přijďte osobně na pobočku na Praze 2. Jako jediní v Praze vám dokážeme vyřešit záruční výměny / opravy na počkání. Nečeká vás žádné čekání ani nesmyslné posuzování závady. Stačí přijít, ukázat nám vadu přístroje a vadný díl vám na počkání vyměníme.

Co dělat, pokud již vypršela záruka a telefon má závadu?

Vedle záručních oprav poskytujeme samozřejmě i pozáruční opravy. U nás máte 100% garanci kvality práce a použitých náhradních dílů. iPhone a další zařízení můžete zanechat k opravě na naší pobočce, nebo jej můžete zaslat poštou na pobočku na Praze 2. Na opravu máte vždy 15% slevu.

Co dělat, pokud dojde k mechanickému poškození telefonu (například rozbití displeje) v záruce?

Navštivte nás a iPhone vám opravíme u nás. Záruka vám bude stále platit, a to za nezměněných podmínek. Zároveň budete mít 24 měsíců záruky na nový displej / housing nebo jiný měněný díl.

Jak mám reklamovat zboží?

Postup pro reklamaci zboží najdete na našich webových stránkách zde. Reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek prodávajícího.

Nabízíte také opravu i iPad nebo MacBook. Jak to funguje?

Ano. Naše služby zahrnují i opravu dalších Apple produktů. Opravu vám provedeme na počkání a to za skvělou cenu. Ceník oprav najdete zde.

Jakou škálu oprav Apple produktů nabízíte?

Náš sortiment disponuje velkým množstvím náhradních dílů pro značku Apple. Pro váš přístroj nabízíme komplexní servis počínaje jednoduchou výměnou dotykové plochy nebo baterie, ale hravě zvládneme i složitější opravy, jako např. opravy základních desek. Provádíme tedy všechny úrovně servisu, od jednoduchých mechanických oprav až po velmi složité pájené opravy.

Nabízíte i výkup iPhone telefonů?

Ano. Ozvěte se nám nezávazně telefonicky nebo emailem. Poskytujeme nacenění telefonu ZDARMA s možností okamžitého výkupu.