REKLAMACE ZBOŽÍ

Reklamace v záruční době (obvykle 12 měsíců)
  • Zabalte pečlivě iPhone s veškerým příslušenstvím
  • Balík odešlete zpět z jakékoliv České Pošty
  • Balík odešlete na adresu:  OpravimeiPhone.cz, Sokolovská 1291/172, Praha 8 – Libeň, PSČ: 180 00
  • Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  • Jakmile naši technici iPhone opraví nebo v rámci opravy vymění tak Vám zašleme reklamační protokol a iPhone nazpět
  • Za odeslání reklamace zpět nic neúčtujeme
Vrácení zboží v záruční době 14 dní od zakoupení prostřednictvím České pošty a jiných přepravců:
  • Náklady na dopravu k prodejci si hradí zákazník sám
  • Zabalte pečlivě balíček se vším, co vám bylo doručeno
  • Balík odešlete na adresu:  OpravimeiPhone.cz, Sokolovská 1291/172, Praha 8 – Libeň, PSČ: 180 00
  • Přiložte průvodní dopis, kopii nákupního dokladu a číslo vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  • Po dokončení kontroly našimi techniky Vám zašleme peníze zpět
  • Zboží musí být v původním stavu, bez žádných známek opotřebení

Podmínky pro záruční reklamaci:

  • Zboží musí být odesláno nejpozději v záruční době, obvykle 1 rok od koupě
  • Zboží musí být mechanicky nepoškozené a nezasažené tekutinou
  • Součástí vráceného zboží musí být veškeré příslušenství zejména nabíjecí adaptér a nabíjecí kabel
  • Zboží lze zaslat i v jiném než originálním obalu, pokud je zboží v tomto obalu dostatečně chráněno
  • Balík odešlete na adresu:  OpravimeiPhone.cz, Sokolovská 1291/172, Praha 8 – Libeň, PSČ: 180 00
  • iPhone musí být odhlášený z iCloud a být v továrním nastavení
  • Zásilka nemusí obsahovat doklad o koupi, sami si jej dohledáme

Dále se řídí obchodními podmínkami